Wednesday, April 20, 2011

Mogulul Steve Wynn atacă demagogia preşedintelui Obama, îl numeşte pe acesta mincinos

Steve Winn, unul din numele care se confundă cu istoria recentă a Las Vegasului, nu face economie de cuvinte când vine vorba de politicile falimentare ale administraţiei Obama şi de modul dramatic în care acestea afectează atât viaţa americanului de rând, dar şi a mediului de afaceri. Interviul lui Cavuto cu Winn s-a bucurat de un aşa succes, încât Neil a decis să-l aducă pe mogul în direct la emisiunea următoare.
Cui să-i dăm crezare: miliardarului sau Organizatorului Comunitar? 
Sursa: The Right Scoop



5 comments:

roadrunner said...

Scuze ca dau buzna in asa hal pe blogul tau... ;-)

Am vazut si eu segmentul de pe Cavuto, in direct.

Toate bune si frumoase, dar pe la 80% din segment am intrebat-o pe nevasta-mea:

"Ar trebui sa ne explice si cum de a cistigat Dirty Harry (Harry Reid) senatoria pentru inca 6 ani in Nevada. Ca noi i-am trimis 200 de dolari lu' Sharon Angle si s-a ales prafu' de ei!"

(Harry Reid a cistigat senatoria in Nevada pe inca 6 ani pentru ca a fost sprijinit de proprietarii de cazinouri)

Iar la sfirsitul segmentului Wynn a zis:

"Eu am l-am votat pe Obama in 2008."

"Aaa, ok...", am zis noi.

Teacheru said...

Scuzele nu sunt necesare.Reid a castigat cu ajutorul proprietarilor de cazinouri, dar si al sindicatelor lucratorilor din cazinouri.E ok ca Winn recunoaste ca a votat cu Obama si s-a inselat.Nu cred ca exista alegator care sa nu se fi fript macar o data in viata.Ma bucur ca a vorbit, poate mai invata unul si altul din experienta lui.

roadrunner said...

Reid a castigat cu ajutorul proprietarilor de cazinouri, dar si al sindicatelor lucratorilor din cazinouri.

Mda, Sfinta Alianta.

Mie segmentul din Cavuto mi-a lasat impresia ca chestia care l-a pissed off cel mai tare pe Wynn a fost pierderea deal-ului cu conventia aia anulata. Si asta el n-o vede ca pe o consecinta nemijlocita a lipsei lui de principii si-a faptului c-a pus si el umarul la alegerea lui Obama (si nu numai cu un simplu vot, sa fim clari!)... nuuuu, a pierdut dealul din cauza ca acea companie care si-a rezervat conventia a fost scared off de faptul ca altii i-au plimbat vorbele lui Obama distorsionat... Ca Obama, saracutul, a zis doar ca numai aia care au luat Tarp money n-au voie sa se duca la Las Vegas, restul lumii e ok sa se duca. (revizioneaza clipul pentru detalii)

Vezi, asta-i problema cu de-alde Wynn. Isi urmaresc interesele cu oricine. Principii? Sula! Cind le iese pasienta merg pe burta si-si tin ciocu' mic. Cind nu, ies pe Cavuto ca sa se plinga (si ca sa scuipe unde-au lins), iar Cavuto ii primeste ca, de, e Wynn... Mai da-i in ma-sa!

Inca o chestie: Wynn isi da cu parerea despre candidatii republicani, pomeneste niste nume, Barbour, altii, zice ca a cinat cu Eric Cantor si ca ce baiat destept si de treaba e Cantor, etc. Pai iti dai seama ce material prima-ntii le-a pus el la dispozitie flacailor de la MSNBC, lui Rachel Maddow, lui Ed Schultz, lu' turcaletele ala prost care i-a luat slotul lui Olbermann, lui Obama, la tot felul de punditzi si punditze, in sprijinul tezei ca GOP este partidul milionarilor si bilionarilor? Daca n-or s-o foloseasca, incepind chiar de miine, imi maninc palaria! Iar Cantor, nu putea el sa-i spuna "du-te-n pm de bou, ai votat cu Obama, acuma ce vrei de la mine? Nu stau la aceeasi masa cu un prost!"

Nu, nu putea sa-i zica, Cantor e si el om, are si el nevoie de bani in campanii...

P.S: De Southern Avenger si de tabletele lui ai auzit?

Teacheru said...

Scopul principal al unui om de afaceri e sa faca profit. Winn a pariat pe Obama, sperand ca asta il va ajuta in afaceri. Obama se declara inamicul celor care vor sa faca profit, in consecinta si al lui Winn. Tie se pare normal ca Winn sa taca din gura?
Sigur, Winn le-a pus la dispozitie talibanilor de la MSNBC material de sustinere a tezei "Partidul Republican-Partidul milionarilor/miliardarilor". Republicanii n-ar trebui sa fuga ca dracu' de tamaie de asocierea asta. In schimb, ar avea datoria sa explice oamenilor de ce nu e o rusine sa fii sustinut de cei cu bani si de ce acestia nu sunt "evil", ci dimpotriva:creatori de locuri de munca, platitori de taxe,etc. Dar pentru asta ai nevoie de cojones.

roadrunner said...

Scopul principal al unui om de afaceri e sa faca profit.

Interesul rational al lui Wynn, pe termen lung, daca voia sa faca profit, era sa nu-l sustina pe Obama.

Se pare ca nu am fost suficient de clar in chestia cu milionarii. N-am nimic cu milionarii care care inteleg ca este in interesul lor si al tuturor sa fie clari si consistenti in alegerile lor politice. Politica ne afecteaza pe toti, in aceeasi masura.

Nu am nevoie de milionarii care l-au votat pe Obama. Sa se spele cu el pe cap. Si, mai ales, sa nu vina la mine si sa-mi plinga pe umar, ca daca ma enervez iau un par si le rup picioarele.