Friday, March 25, 2011

Dă un leu, să scăpăm de Severin!

După o săptămână de “dă-i şi luptă”, numai pentru a salva obrazul României, în ceea ce-l priveşte pe Adrian Severin am ajuns la următoarea concluzie: individul nu ştie decât să ia, nu să şi dea. Căci, nu-i aşa?, dac-ar fi ştiut să dea, şi-ar fi dat de mult demisia. Vazând că nu s-a priceput nici măcar să ia una dintre demisiile celorlalţi doi nedemnitari europeni (colegi de şpagă), să o semneze cu numele lui şi să o depună, ştiind că, de fapt, în joc sunt multiple beneficii materiale, noi, cei de pe blogul „Sare’n Ochi” (scriitori şi cititori), am decis deschiderea unui cont ce ar urma să fie alimentat cu nişte bani de către cei care doresc, ca şi noi, ca Adrian Severin să-şi dea demisia şi să plece pentru a lăsa obrazul României mai alb, mai curat.


Banii strânşi astfel îi vom oferi lui Adrian Severin, ca motivaţie pentru a pleca, pentru că, după cum se vede, numai la bani ştie să răspundă corect şi concret. Poate aşa vom reuşi să scăpăm de ruşinea provocată de acesta, ruşine pusă în geamul de la stradă ca etichetă de țară: “niște şpăgari, nu ai cu cine!”…

Mâine vă vom comunica și contul în care noi am depus câţiva leuţi, deja.

Dacă-ţi pasă de România, dă un leu, să scăpăm de Severin!

http://sareinochi.wordpress.com/2011/03/24/daca-ti-pasa-de-romania-da-un-leu-sa-scapam-de-severin-romania-chiar-te-iubesc/

http://baricada.wordpress.com/2011/03/24/da-un-leu-sa-scapam-de-severin/

http://teacheru.blogspot.com/2011/03/da-un-leu-sa-scapam-de-severin.html

Update: AVEM ȘI CONTUL. Donați 1 leu să plece un derbedeu în contul RO66BTRL02201205T21740XX Banca Transilva (să plece Adrian Severin!)

Noul afiş al campaniei, îmbunătăţit, prin amabilitatea Aurora Democrată Romană



10 comments:

Riddick said...

Las' că-i bine că nu îşi dă demisia, papă procente de-ale USL.

Teacheru said...

Mi s-a parut haioasa ideea, e un mod diferit al amicilor de la Baricada si Sar-n Ochi de a face haz de necaz. In momentul asta nu cred ca mai are importanta daca demisioneaza sau nu, the damage is done. Va fi placut sa li se aminteasca de Bursuc USL-istilor in campania electorala.

Anonymous said...

Mulţam, Teach!... Mergem înainte!

Teacheru said...

In conditii normale, as fi zis ca placerea e de partea mea. In cazul de fata nu se aplica, pentru ca placerea de e de partea lui Adrian Nastase(prietenii stiu de ce).

Anonymous said...

Corect! Te rog, Teach, poate ai timp de un update, în locul frazei ăleia cu "mâine...", Sare in Ochi a finalizat şi contul:

RO66 BTRL 0220 1205 T217 40XX
Banca Transilvania

Teacheru said...

Am lasat partea cu maine, dar am adaugat update-ul.

Catz Kitty said...

Eu dau si doi lei pe el, dar sa plece de doua ori mai repede. Si-i dau si-n mana ca sa nu aiba incurcaturi daca-i sunt suspendate conturile.

victor said...

am efectuat si prima plata:
http://sareinochi.files.wordpress.com/2011/03/bani-pentru-severin.jpg

Teacheru said...

Victor,
As fi contribuit si eu cu cativa leuti, dar ma tem ca e prea complicat sa faci asta din afara tarii.Daca aveti o lista cu blogurile si ziarele care au participat la campanie, ar fi foarte interesant. Daca pui si linkurile, le preiau si eu.

victor said...

sa intri, te rog in materialul de pe blogul meu (este pus pe "lipicios") - ai acolo reactii la campanie.