Thursday, March 03, 2011

Epocal:Michael Moore lansează un nou curent de gândire economică-Moronics

În timp ce guvernatorii se străduiesc din răsputeri să rezolve criza financiară din statele pe care le conduc, o soluţie s-a ivit de unde ne aşteptam mai puţin:Michael Moore. Conform stimabilului, nu există o criză finanaciara şi nu e nici un pericol de faliment. Bani sunt cu grămada, doar că ei se află în buzunarele greşite, şi anume ale celor care i-au făcut. Aceştia se încăpăţânează să nu le dea drumul în circulaţie. Într-o economie condusă de echipa Obama, mulţi dintre cei care au bani ar prefera să-i joace la ruletă, decât să-i investească şi să ajungă în sapă de lemn, mergând pe ideea că mai degrabă câştigi la ruletă decât să faci profit în regimul obamist.
Teoria lui Moore merge mai departe:
Super bogaţii stau pe grămada de bani, fără a arăta nici cel mai mic interes în a te ajuta pe tine, cetăţeanul.Faza asta chiar că-mi dă fiori. Deşi nu sunt bogătaş, de câte ori îmi iau salariul am tendinţa să-l depozitez în contul personal, fără vreo dorinţă de a-l împărţi cu cineva din popor. Să-mi fie ruşine!
Banii super bogătaşilor nu sunt, de fapt ai lor, ci ai intregului popor. Moore îi numeşte "resursă naţională".Cum ar veni, ce-i al meu e-al meu, ce e-al tău e tot al nostru. Aştept cu interes clipa când stimabilul îşi va dona averea, deloc neglijabilă, unuia dintre state sau guvernului federal. Ştim cu toţii că nu există exemplu mai bun decât exemplul personal.
Sunt mândru că am avut şansa să asist la naşterea unui nou curent economic: Moronics. Sper că vorbele stimabilului să ajungă la urechile preşedintelui Obama şi ca acesta să-i propună un post în administraţia pe care o conduce. Mihăiţă s-ar încadra perfect în echpa de profesionişti ai Casei Albe:comunişti, gafeuri de meserie şi evazionişti fiscali.

No comments: