Tuesday, March 08, 2011

Jesse Jackson Jr. vrea să dea laptoape şi aifoane la copiii din ghetou, ca să scoată America din criză

Azi am dat cu tifla crizei financiare din America, iar salvarea a venit-de la congremanul democrat Jesse Jackson Jr. Omul are un plan infailibil pentru a scoate America din criză: modificăm Constituţia, prin adăugarea unor drepturi esenţiale:dreptul la a avea o casă, dreptul la educaţie şi dreptul la asistenţă medicală.În felul ăsta vă imaginaţi câte locuri de muncă s-ar crea. Aia cu casa e cea mai tare, da' m-a cam băgat în ceaţă, că eu am deja casă.Da' m-am luminat repede: vând casa, îmi cumpăr Merţan şi mă aşez la coadă pentru dreptul la casă.
Jackson mai are o idee nestemată: cică să le dea la copiii din ghetouri laptoace şi aifoane şi gata, am învins criza.
O.K., acum o să ziceţi că nimeni nu e atât de prost să creadă ce propune renascentistul.
Îmi pare rău să vă stric ziua contrazicându-vă, însă priviţi clipul al doilea şi vă promit ca v-am tăiat elanul.



No comments: