Sunday, March 27, 2011

Nimic despre Bosnia-România

Am iubit fotbalul adevărat cu patimă. Era parte din viaţa mea până acum 8 ani. Depărtarea fizică a făcut să-mi scadă interesul faţă de fenomen. Chiar şi aşa, m-am ţinut aproape pentru o vreme, urmărind meciurile importante ale echipelor de club şi Naţionalei.Ultimul meci remarcabil jucat de o echipă românească pe care mi-l amintesc a fost sfertul de finală din Cupa UEFA dintre Steaua şi Rapid. Tot ce am văzut de atunci încoace nu a făcut decât să mă îndepărteze de un fenomen pe care l-am iubit pentru apropape 30 de ani. Jucătorii români de prim-plan din ziua de azi, cu vreo câteva exceptii, n-ar fi fost titulari la nici una din primele 12 echipe din Divizia A acum 25-30 de ani.
Am văzut în ziar că urma să se joace Bosnia-România ieri. Am ales să nu-mi mai irosesc încă 2 ore din viaţă, cum am făcut de mult prea multe dăţi în ultimii 5-6 ani.Rezultatul meciului de ieri mi-a confirmat alegerea.
Pentru cei care aţi ales să vă stricaţi ziua cu meciul Naţionalei de ieri, am găsit un video de consolare pentru voi. Zizou, invitat la un eveniment promoţional organizat de Adidas. Vizionare plăcută!

No comments: