Sunday, July 17, 2011

Senatorul Marco Rubio(R-FL):N-am văzut până acum vreo hârtie semnată de preşedinte în care să propună soluţii pentru rezolvarea crizei bugetare

Invitat la emisiunea "Face the Nation" de pe CBS, senatorul Rubio îi oferă o lecţie realizatorului emisiunii-Bob Schieffer.Subiectul discuţiei este impasul în care se află negocierile dintre preşedintele Obama şi republicani cu privire la ridicarea plafonului maxim al datoriei publice.Iată cum caracterizează Rubio poziţia preşedintelui Obama:"OK, unde e planul?Unde e planul preşedintelui?N-am văzut măcar o dată vreo bucată de hârtie cu numele preşedintelui pe ea care să conţină un plan de a rezolva criza.Am văzut conferinţe de presă.Am văzut lecţii predate în faţa Congresului.Am văzut întâlniri cu presa unde apare o cameră foto care face o mulţime de fotografii.Nu am văzut un plan.Unde e planul preşedintelui?" Pe tot prcursul interviului, realizatorul e băgat în corzi de un Rubio dezlănţuit.
Deşi e la primul mandat în Senat, Marco Rubio atrage deja atenţia celor care urmăresc scena politică din Washington. Nu e exclus ca într-o bună zi să scriu depre preşedintele Rubio.
Preluare de pe Fox Nation.

No comments: