Wednesday, January 05, 2011

Gafa începutului de an conform Realitatea TV:Fuga dictatorului cu elicopterul

 Chiar când credeam că le-am văzut pe toate, Realitatea TV a ţinut să transpună sloganul "România-mereu surprinzătoare" în, nu-i aşa, realitate . Dacă tot n-au fost primii care să ne dezvăluie "scandalul Dictatorul sfidează poporul cu elicopterul", zilierii Realităţii au replicat în forţă: întâmplarea mai sus pomenită a fost declarată "Gafa începutului de an". Interesul creat de eveniment m-a făcut să-mi regândesc priorităţile. Mi-am luat  o pauză de 5 minute şi am programat toate  tastele de apelare rapidă de pe telefonul mobil cu numărul Mamei Omida.În felul ăsta, milioanele de cititori ai blogului vor avea acces imediat la viitorul necenzurat. (M-am gândit că nu e mare lucru să te prefaci că eşti citit de milioane, când alţii trăiesc în fascinanta lume a luptei de clasă. De fapt, e fair game )
  Un lucru e sigur:Orice personaj  din  lumea paralelă a celebrei prezicătoare are mai multă decenţă şi bun simţ decât mâhniţii de la Antene şi Realitatea.
 

No comments: