Wednesday, January 05, 2011

Michael Moore, un tip plin de compasiune

 Dacă v-a lipsit în ultimul timp Michael Moore, dorinţa de a-l revedea pe regizorul poporului vi s-a îndeplinit. Acesta ne dezvăluie o nouă  latură a personalităţii sale: cea de om compasional, preocupat de cei săraci cu duhul, care nu au bagajul intelectual necesar pentru a privi lumea şi viaţa într-un mod corect.Corect politic. Cine se bucură de compasiunea maestrului? Republicanii, care nu se pot împăca cu ideea că un negru a ajuns preşedintele S.U.A.  Ce simplu era!

3 comments:

Riddick said...

S-a băbit de tot Moore.

Am trimis e-mail pe adresa care mi-ai dat-o, am adăugat un "l" (hotmail), scriseseşi ...@hotmai.com

Teacheru said...

:) Am auzit ca tine cura de slabire, cred c asta e cauza(e o chestie comuna, vezi Pambuccian). Ma intreb daca a apelat la medicii nutritionisti din Cuba, ca tot lauda sistemul lor de sanatate.

Riddick said...

Am de gând şi eu să dau jos 10-12 kg până la vară (da, este "aşa de grav"), o s-o dau pe fructe-legume si am să caut Acai berries, un fel de afine, cică ajută.