Friday, December 26, 2008

Jurnal american 5-3/23/2003

Am primit socialul, suntem in randul lumii!Asta s-a intamplat acum 2 saptamani.Pe al meu mi l-au gresit , scria ca trebuie sa obtin acordul celor de la Imigratie pentru a munci.Asta m-a costat inca un drum pana la birourile lor si 2 ore de asteptare.Asta e un exemplu ca au si ei cretinii lor.
Actualmente lucrez la renovarea exteriorului unei biserici, in centrul Atlantei, chiar langa Stadionul Olimpic.Cartierul e unul mai special.E distractiva munca acolo.Dimineata, pana pe la 11, nici tipenie de om pe strada.Gandesti: ce oameni seriosi, se rup cu munca astia!Da' de unde!Ei se odihnesc, au avut o noapte lunga si agitata.Dupa 11 isi dau drumul pe strazi, in cautare de companie, cu boxele de pe masini neaparat la maxim.Cu noi sunt foarte prietenosi, se opresc si intra in vorba, mai cer o tigara sau bani pentru sora care le-a murit impuscata ieri(un pretext de a cere bani).Ca sa-si arate harnicia, au inceput sa fure de la noi.Pentru inceput, au disparut 2 suluri de celofan, dintre care unul chiar din biserica(Credinciosi, nu gluma!Cum sa ajunga oamenii la biserica fara sa intre inauntru?).Asta a fost doar un avertisment, pe care noi, naivi, nu l-am luat in seama.Asta avea sa ne coste, urmatoarea miscare a fost sa ne fure betoniera!Acum ne- am invatat minte, noua betoniera o tinem pe butuci si ii luam in fiecare zi la plecare motorul, in speranta ca nu vor fi tentati sa fure doar carcasa, da' mai stii?
Cu munca asta m-am obisnuit cam dupa o saptamana, nu ma doare spatele cand muncesc, doar cand stau mai mult pe scaun.Se pare ca am gasit remediu la boala asta.Nici cu alergiile nu mai am probleme, desi stau toata ziua cu mainile pline de var si ciment.
Liana si-a luat jumatate de carnet de sofer, adica sala.Acum poate conduce insotita de cineva care are carnet.Cat mai repede intentionez sa-mi iau masina, poate chiar saptamana viitoare daca ploua intr-o zi(dupa cum zicea un var de-al meu, canadian, aici, daca nu vrei sa muncesti intr-o zi, trebuie sa te rogi sa ploua sau sa se strice vreun utilaj).
Azi ma tund(mi-am luat cu 20$ masina, banii si-i scoate dupa 2 tunsori).
Dupa amiaza voi bea neste beri.In cinstea voastra!
Noroc!

No comments: