Friday, December 26, 2008

Jurnal american2-2/15/2003

Un fapt de remarcat aici este ca nu exista praf.Dupa o saptamana de colindat prin imprejurimi, nu am fost nevoit nici macar sa-mi dau cu o carpa praful de pe pantofi.
Lucrurile incep sa se aseze.Am primit joi o scrisoare prin care am fost instiintati ca in 3 saptamani vom primi green-cardul.Numarul de la social sper sa vina saptamana viitoare.In prima saptamana am dat o mana de ajutor tipului la care stau o zi si jumatate si am primit de la cel care-l angajase 100$.Am spart gheata!Primii bani castigati in America!
Duminica trecuta mi-a propus un tip sa merg pentru 4 zile in Alabama(700 de kilometri de unde stau) si sa-l ajut la o lucrare.N-a fost ceva usor pentru cat munceam in Romania(ma refer la munca fizica, de care uitasem cum se presteaza), dar a meritat din plin.Rezultatul:un cec de 414$.Cu banii astia poti cumara lejer mancare pentru 2 persoane pentru o luna, fara a te gandi sa faci economii.Am dat jos vreo 2 kile, ceea ce nu e tocmai rau(am de unde).Vremea pe aici e foarte calda, azi sunt in jur de 20 de grade.Prin tara cum mai e vremea?
Urmatorul pas dupa primirea numarului social e sa ne luam carnete de sofer, fara de care nu te poti misca nicaieri, intrucat distantele sunt foarte mari aici si nici vorba sa le poti parcurge pe jos.

No comments: