Friday, December 26, 2008

Jurnal american1-02/04/2003

Salutari la toata lumea!
Imi propun ca, incepand de azi, in limita timpului, sa va tin la curent cu tot ce mi se intampla.
In acelasi timp, astept si de la voi sa-mi scrieti(cu cat mai des, cu atat mai bine).
Sunt de abia de 3 zile in tara asta si sunt deja coplesit.Am vizitat vreo 7-8 magazine si cred ca m-am ingrasat deja vreo 4 kile doar din privit.Este greu de povestit ce simti in momentul in care esti inconjurat doar de oameni amabili, care nu se uita incruntati la tine si iti explica un lucru de cate ori e nevoie, pana il intelegi.Azi am aplicat pentru numarul de asigurare sociala, fara de care aici nu existi.Familia la care stam ne-a facut din prima clipa sa ne simtim ca acasa.
Vremea e aici superba.Azi noapte a plouat in rafale, dar de dimineata a iesit soarele si a uscat totul.Am baut cafeaua afara si am m-am bronzat(acum sunt 24 de grade).Parca nu mai sunt asa de bolnav precum eram in Romania(nu m-a durut spatele serios de can am ajuns aici).

No comments: