Friday, December 26, 2008

Jurnal american 9-12/26/2008















Jurnal american strikes back, acum cand mi-am tras si blog.
Daca tot s-a retras Gigi din blogosfera, am sa incerc si eu sa ma insinuez in nisa creata prin abandonul titanului.
Vreau sa-i multumesc prietenului Albulescu pentru incurajarile constante de-a lungul timpului, fara el jurnalul meu american n-ar fi ajuns atat de departe.
Ramasesem cu epopeea undeva in vara lui 2006.
Prin august 2006 m-am trezit cerand o promovare in functia de sef de echipa la intretinere(Maintenance Supervisor).
Managerul m-a refuzat politicos, spunandu-mi ca n-am inca pregatirea necesara pentru pozitia respectiva.
I-am raspuns ca nu impartasesc observatiile lui si am inceput sa-mi caut o pozitie similara in alta parte.
Am reusit sa gasesc pozitia dorita la o alta companie, Greystar Management, incepand cu septembrie 2006.
Dupa mai bine de un an in pozitia de Maintenance Supervisor, am fost promovat in functia Regional Maintenance Director peste proprietatile pe care Greystar le administreaza in statul Georgia.
Portofoliul de care sunt responsabil cuprinde 17 proprietati insumand peste 4500 de apartamente.

Liana lucreaza in continuare ca ajutor de profesor la o scoala din apropiere de unde locuim.

No comments: